fbpx

TikTok Advertising

/ TikTok Advertising

Instagram account content

TikTok Advertising

Tiktok is bezig met een opmars en in 2020 de meest gedownloade app. De helft van de gebruikers op dit platform zit tussen de 16 tot 24 jaar. Dé beste manier om jongeren of young millenials te bereiken. Voor E-Commerce is het de ideale manier om jouw product aan de man te brengen.

Het adverteren via TikTok is vrij nieuw en nog maar net mogelijk in Nederland. Support Your Socials is een van de eerste bureau’s die campagnes kunnen gaan draaien op Tiktok en daar zijn we maar al te blij mee. Een groot voordeel is dat je vrij vroeg bent. Weinig bedrijven adverteren nu nog op Tiktok omdat mensen nog niet de kennis erover hebben. De impact die je nu maakt met een campagne is erg hoog, tegen lage kosten.

Wat is het verschil met andere platformen?

Ter vergelijking: Tiktok heeft een engagement rate van 29%. Ten opzichte van Instagram is dit vele malen hoger, waar het percentage schommelt tussen de 5-10%. 

Eén ding is duidelijk over TikTok: creativiteit wordt hoog gewaardeerd. Of je nu goed bent in dans, muziek, zingen of een uit de hand gelopen hobby hebt. Weet je dit creatief om te zetten in korte video’s van 15 seconden tot 3 minuten? Dan ben je bij TikTok op de juiste plek. Als je wilt adverteren op TikTok is het dus goed om juist tijd en aandacht te besteden aan creativiteit en catchy filmpjes.

Door middel van een creatief filmpje waar jouw product de hoofdrol in heeft, zullen potentiële klanten doorklikken en dan kan jou landingspagina zijn werk gaan doen: Converteren!

Ben jij nou een TikTok newbie en wil je dit aan specialisten overlaten? Neem dan contact met ons op zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken voor jouw product.

Adverteren op TikTok, dat lijkt me wel wat!

Call Now Button
support your socials logo

Deze website gebruikt cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.